10 smrtelných marketingových hříchů: Jak je rozpoznat a nespáchat 1.

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Korporativní autor: KOTLER, Philip
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 00518nam a2200157Ia 4500
001 106247
008 201224s9999||||xr |||||||||||||| ||cze||
020 |a 80-247-0969-4 
041 |a cze 
110 |a KOTLER, Philip  |9 229 
245 1 0 |a 10 smrtelných marketingových hříchů: Jak je rozpoznat a nespáchat  |c KOTLER, Philip  |n 1. 
264 |b Grada  |c 2005 
300 |a 139 s. 
942 |c KN  |6 _ 
999 |c 233  |d 233 
993 |0 0  |1 101827  |4 0  |6 G010220_  |7 0  |9 610  |b 0  |c 101827  |d 2008-04-15  |e 0  |f D366  |g G-01-02-20  |l D366  |r 2023-03-28  |w 2020-12-24  |x 1  |y KN